17 Temmuz 2013 Çarşamba

G.A. Aiken-Ejderin Aşkı

Orijinal Adı:Dragon Actually
Yazar:G.A. Aiken
Yayınevi:EPHESUS
Çevirmen:Alp Levi
Sayfa sayısı:391
Tür:Romantizm,fantastik,macera
(Ejderha serisinin ilk kitabı)
İnsana dönüşebilen ejderhalarların tutkulu aşk oyunlarıyla alev alev yanacaksınız. 
                      Kalbi bir ejderhaya şehvetiyse kibirli bir şövalyeye aitti  
                                                            Birgün bunların biraraya gelebileceğini kim hayal edebilirdi?

Ejderha! Aşk! Savaş! Tutku! Büyü!
Uzun zamandır bunların hepsini bu kadar güzel birleştiren bir roman okumamıştım...
O ejderlere rağmen bir şekillde herşey çok olağan geliyor okuduğunuzda..
İnsana dönüşebilen bir ejderhanın savaşçı bir  kadına aşık oluşu sizi hemen ilk sayfada esir ediyor kendine.
Kanlı Annwyl hayatında erkeklere yer olmayan,sadece yemek yiyen ve dövüşen aynı zamanda abisinin krallığına karşı çıkan bir isyanın başı.
Fearghus ise yokedici özelliğiyle ün salmış iri yarı bir ejderha..
^^
Aıken in yazımı o kadar akıcı ki 391 sayfalık kitabı bir günde okuyup biritiyorsunuz.
Anlatım yoğun ve sürükleyici aynı zamanda inanılmaz derecede ESPRİLİ :)
Kitabı okumadan önce hakkında bilgi edinmek için değerlendirmeleri okumuştum kitapta çok açık sahne olduğundan şikayet edilmiş.O kadar yok.Yazar çoğu yazarın aksine o tutkuyu aşkı romanın içine çok güzel dağıtmış bence belki birazcık azıcık kaçmış olabilir :)
ama hey! Bu doğaüstü bir roman ejderhalar büyüler var biraz tutku fazla kaçsa ne olabilirki?
Hem bu kitaptaki sadece tutku değil aynı zamanda AŞK. . .
Ama gerçekten de karakterler birbirlerine inanılmaz derece aşk ile bağlı. . .
^^
Kitap 2 öyküden oluşuyor.
İlk öyküyü bitirdiğimde sinirden deliye dönmüştüm bitti diye
Ama 2.öyküye geçtiğimde hemen sinirim dağıldı çünkü karakterler ilk kitapta da vardı.
Hem fazladan bir aşk hikayesi daha oldu bizim içinn :)
^^
Sonu kötü biten romanlar yüzünden aşk romanlarından kaçar olmuştum
Hey!İnsanların sonu mutlu biten romanlara ihtiyacı var!!
Kitapta en sevdiğim noktalardan biri de İHANET YOK
Okurken kafamız rahat :)
Tutkulu güzel mi güzel bu roman bitince insan ikincisini merak etmeden duramıyor!!
İkinci kitap Ejderin Arzusu ilk kitaptaki yan karakterlerin baskın olduğu bir romanmışş
Yani yeni bir aşk hikayesiii!!!!!
^^
Son olarak Ejderha Ateşi olmadan artık alev alev yanan hikayeler olmayacakmış gibi geliyor
O derece benimsedim korkutucu ejderlerimi ...
Son olarak Romantic Times in da dediği gibi 
 Alev alev yanan bir hikaye. . .
sevgiler :)

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim, çok beğendim ve sizi izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil