15 Nisan 2014 Salı

BSBT-3.BLOG TUR-Uzun Yağmurlardan Sonra

Orijinal Adı:The Look Of Love
Yazar: Bella Andre
Yayınevi:Novella
Çevirmen:Selin Gül Seçer
Sayfa Sayısı :331
Seri Adı: Sullivan
Seri Sıralaması:1.kitap

Uzun zamandır romantik temada bir kitap okumamıştım
uzun yağmurlardan sonra benim için romantik tarza dönüş adına güzel bir başlangıç oldu.
Karakterlerimiz Chloe ve fotoğrafçı Chase Sullivanın hikayesi.
Chloe çeşitli nedenlerle geçmişinden kaçmaktadır,arabayla hızla gittiği bir akşam yağmur ve ardından dolu başlar ve cholenin arabası çamura saplanır.Yerinden duramayan chloe o yağmurda aşağı iner ve yürümeye başlar.Chase ise aklında binbir farklı şey abisinin şarap mahzenine doğru yol almaktadır.Ve karakterlerimizin hayatı geri dönüşümsüz bir şekilde kesişir.Genel olarak bol kahkaha attıran sıcacık bir romandı.
Yazarımızın dili çok akıcı ve sadeydi.Olaylara kolaylıkla adapte olabiliyor bir solukta bitiriyorsunuz.
Yazarımızın İkinci kitabında Chase in abisi Marcus u anlatacak ve ben ilk kitabın Marcustan bahsedilişinden sonra ikinci kitabı merakla bekliyorum!Ayrıca kitapta Chase den her açıdan 'en' olarak bahsedilmiş ama bazı halleri gerçekten de kafa karıştırıcıydı her ne kadar romantk erkekler sevilse de Chase inanılmaz derecede nazikti :)Ben romanı çok sevdim,romantik tarzda çok başarılı oldugunu düşünüyorum!
4.9 puan(5 üzerinden)
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder