26 Nisan 2014 Cumartesi

BSBT-4.Blog Turu-KIYAMET SONRASI (yorum)


Orijinal Adı:World After
Yazar: Susan Ee
Yayınevi : Dex
Çevirmen:Belgin Selen Haktanır
Tür:Fantastik
Sayfa Sayısı: 358
Seri Sıralaması: 2

Mükemmeldi!
O kadar çok sevdim ki tekrar tekrar okuyacağım.
Serinin ilk kitabı meleğin düşüşü de çok güzeldi.
En kısa zamanda onunda yorumu blogda yer alacak.
İki kitabı art arda okudugum için beklemek zorunda kalmadım ve çok mutluyum :D 
Şimdi düşünüyorum serinin devam kitabını nasıl bekleyeceğim diye :(
Öyle merak uyandırıcı bir yerde bitti ki artık devamını kendi kafamdan yazmaya başladım :D
***
Penryn! 
Kişiliğine hayran kaldığım bir karakterdi.
İnanılmaz duygusal bir insan olup fantastik kitaplara bile ağlayabildiğimi biliyor muydunuz?
Artık biliyorsunuz :)
Kitabın tanıtımında da yazdığı gibi ilk kitapta tekerlekli sandalyedeki kız kardeşi melekler tarafından kaçırılıyordu.Bu üzücü durum onun diğer başkahramanımız Raffe ile tanışmasına yol açmıştı.
Evet,Rafael baş meleğine Raffe diyoruz :)
Amacı kardeşini kurtarmak olan Penryn Raffe ile uzun korkutucu bir yola çıkmıştı.
Tabii beraber yolculuk ederken ikili arasında romantik şeyler olmaya başlamıştı.
Ah Aşk!
Kıyametten sonrayı merak etmemin en büyük sebeplerinden biri de karakterlerin arasındaki duygusal ilişkinin nereye varacağını öğrenmek istememdi.
Şimdi üçüncü kitap için beklemek o kadar zor ki!
Kıyametten sonrada işin içine politika giriyor ki,bu melekler için kaçınılmaz bir durumdu.
Çünkü onlara bir meleğin habercilik yapması(Tanrı nın sözlerini iletmesi) gerekiyordu.
Fakat hangi baş melek haberci olabilecekti?
 akrepmelekler ve nephilim çocuklar neyin nesi?
Melekler insan genetikleriyle neden bu kadar uğraşıyor?
Ve melekler neden KIYAMETTEN SONRA yı bu kadar istiyorlar?
***
İkinci kitap bu soruları yanıtlar nitelikte.
İnsan genetiklerinin evrimleştirilmesi ve meleklerin insanlardan çocukları olmasının yasaklanması kitapta beni sarsan iki şeydi!İkisinin de bir çözümü olsun istiyoruum!
Büyüük bir merakla 3.kitabı bekliyorum!
Seriyi okumayanlar çok ama çok şey kaybediyorsunuz!
Genç-yetişkin okuyanlar,fantastik okuyanlar,macera severler,korku tutkunları biraz da aşk olsun diyenler!
Size diyorum okuyun okutun :)
5 puan(5üzerinden)
sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder