3 Mayıs 2014 Cumartesi

BSBT-5.Blog Turu-GECE GELEN ÖLÜM (yorum)

Kitap Adı: Gece Gelen Ölüm
Yazar: Gonca Çiftçioğulları
Yayınevi:Uğur Tuna Yayınları
Tür:Polisiye,gerilim
Sayfa Sayısı:346
Seri Sıralaması:1
***
Çok güzel bir polisiye romandı!
Gerçekten de soluk soluğa okunan bir cinayet romanıydı.
Vizelere rağmen oturdum okudum ve bir oturuşta bitti.
Çünkü dili çok akıcıydı.
Okurken ister istemez diğer bölüme kayıyor gözleriniz birde bakmışsınız bitmiş.
***
Klasik cinayet romanlarından daha farklı bir yapısı vardı.
Bazen duygusallık ele geçiriyordu satırları sonra birden bir olay oluyordu!
Tak!Şaşkınlıktan bakakalıyordunuz.
Yazarın akıcı uslubuna bir de hayal gücü eklenince ortaya gerçekten 
özgün ekileyici bir polisiye roman çıkmış.
Yer yer öfkelendiren çoğu zamanda merakta bırakan zaman zaman kalbinizi ısıtan
her duyguyu satırlarına sindirmiş alanında ses getirecek bir romandı.
Gerilim.polisiye tarzı okuyanlara önerimdir!
Bu tarzı okumayanlara da öneriyorum bir okusunlar çok seveceklerine eminim!
Bu kadar polisiye roman okudum böyle son görmedim!
Bakalım cinayetleri kim işliyor?
Bitirdikten sonra uzun süre aklınızdan çıkmayacağına garanti veriyorum :)
sevgiler :)
***

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder