10 Temmuz 2014 Perşembe

Kötü Çocuklar #1( Soluk Soluğa) M. Leighton

Orijinal Adı: Down To You
Yazar: M. Leighton
Yayınevi:Optimum Kitap
Çevirmen:Banu Belgi
Sayfa Sayısı:300
Seri Sıralaması:1
Seri Adı:Kötü çocuklar
İndirimli Satın Almak İçin Tıklayın

Nash ve Cash diyorum sayın seyirciler.
ikizler ve tamamen bambaşka alanlarda çalışıyorlar.
İyi çocuk Nash avukat olacak,düzenli bir hayatı var güzel sarışın avukat bir sevgilisi de bonusu.
Kötü çocuk Cash lüx bir barın sahibi,siyah botlu siyah deri ceketli
geleceğe dair bir planı olmayan zengin bir adam.
Durun bir dakika yoksa öyle değil mi?
Cash gerçekten kötü çocuk mu yoksa?
***
Kitabın temposu son ana kadar hiç dinmiyor gerçekten de akıcı dili mükemmel ötesi kurgusuyla M.Leighton çok başarılı bir yazar.
Serinin ikinci kitabını da okuyup bitirdiğim için diyebilirim ki yazar her kitabında daha okunası yazıyor!
Bebeem kararsız Oliviam hayatına dann diye düşen bu iki çoçuğa gölünü fena kaptırıyor.
Ama dediğim gibi Olivia kararsız.Nash iyi bir erkek özelliklerini barındırırken Cash tam tersi.Ama olivia ikisine de aşık oluyor.
Bir seçim yapması gerekiyor ve yapacak!
***
Kitabın sonu size yuhee vay anasını dedirtecek nitelikteydi.
Bu öngürülemez sonu için yazarı bir kere daha tebrik ediyorum.
Kısaca dil güzel anlatım süper ve kurgu da muhteşem olunca daha ne diyebilirim ki?
Okuyun!

4.5 puan(5üzerinden)
sevgiler :)


2 yorum:

  1. Alınacak o kadar çok kitap birikti ki ne yapcam bilemiyorum :)
    Kaç kitaplık bir seri bu?

    YanıtlaSil
  2. sanıyorum üç kitaplık.İkincisi de çook güzeldi.Üçü çok merak ediyorum! Seri ilerledikçe polisiye de işin içine giriyor ve tüm kitapların sonunda inanılmaz bir gizem oluyor :D şaşırıp kalıyosun yani :)
    eveet çok kitap birikti gerçekten de :) :)

    YanıtlaSil