1 Temmuz 2014 Salı

YK 1.Blog Tur-Celeste Bradley-Hayallere Kapılma

Orijinal Adı:The Impostor
Yazar:Celeste Bradley
Yayınevi:Epsilon
Çevirmen:Özge Burçak Aydınalp
Sayfa Sayısı:349
Seri sıralaması:2
Seri Adı:Yalancılar Kulübü
İndirimli satın almak için tıklayın

Celeste bradleyin yalancılar kulübü serisinden okuduğum ikinci romanıydı.
Serinin ilk kitabı için tık tık :)
Yazar serinin ilerleyen her kitabında kurgusu ve anlatımı ile beni kendisine hayran bıraktı.
Clara simpson ve dalton montmorency nin hikayesini uzun zaman unutabileceğimi sanmıyorum.Romanın hemen hemen her satırı mizah ve heyecan doluydu.
***
Dalton Montmorency nin önceki kitaptan kraliyet dörtlüsündeki kobra olduğunu ve bu statüsünü bırakıp yalancılar kulübü lideri simon un yerine geçtiğini biliyorduk.Clara yı ise önceki kitaptaki Agathanın zor zamanında yanında olan dul bir hanım olarak tanıyorduk.
Bu romanda Clara Sör Thorogood adı ile gazeteye karikatürler çizmektedir.Fakar dalton birden bir baloda kendini sör thorogood olarak tanıtınca genç kadın öfkeden deliye döner.Artık Daltonun kim olduğunu öğrenmeli ve kimliğini açığa çıkarmalıdır.
***
Kılıktan kılığa giren bu tatlı çifte ba-yıl-dım!Harika bir romandı.Yalancılar serisi hiç bitmese keşke!Celeste casusların aşklarını o kadar güzel yazıyor ki,hiç bitsin istemiyorum.Anlatım kurgu tam anlamıyla mükemmeldi,yazar ilk kitaptaki hızlı başlangıcı ikinci kitapta dengelemiş.Kitaplığımdaki bir rafa celeste bradley kitaplarını ayıracak kadar bayıldım seriye.
Puanım 5(5üzerinden)

sevgiler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder