10 Temmuz 2014 Perşembe

YK 2.Blog Tur-Yazar Tanıtımı ve Çekiliş (M. Leighton)


Yazarımız çok komik ve keyifli bir hatun.
(Allah bozmasın) diyor ve sizi onun sözleriyle başbaşa bırakıyorum.

Leighton diyor ki:
Amerika birleşik devletlerinde doğdum. 
Şu anda güneyin en güneyinde yaşamakta olsam da, çocukluğumun büyük bölümü Kuzeyde geçti,oraya bir gün geri dönebileceğimi umuyorum
 Benim hakkımda bir kaç şey:
İyi insanları bulmak çok zor,ama gerçekten bakarsanız oradalar buna inanıyorum.
Küçüldüğüme inanıyorum.Yemin ederim beş sene önce iki santim daha uzundum.
Kocam dünyanın en muhteşem erkeğidir ama tabii emin olamam çünkü hepsiyle tanışmadım.
Dünya barışının temeli kahve ve çikolatadır.
 Beyazın beni şişman gösterdiğine inanıyorum.
Yazların çok sıcak,kışların çok soğuk ve sonbaharın da football için yapıldığına inanıyorumKöpekleri kedilerden daha çok seviyorum.
Bir üçlemenin ilk filmi her zaman en iyisidir. 
Ama en önemlisi,
Aşk herşeyi yener.
***

Sevimli yazarmızı size tanıttıktan sonra goodreadsta gezinirken
 Jenny Levine adlı coşkulu bir okurun yorumuna rastladım onu da çevirip aktardım :D
*
'Tamam, şey, ben tam olarak ne yazacağımı bilmiyorum.Size yorum yazarken spoi vermekten korkuyorum.Söyleyebileceğim tek şey: Bu kiabı çok sevdim! İnanılmaz çok sevdim! Beni bir oturuşta yiyip bitirdi. Bir sonraki sayfada ne olacağını öğrenmek için kendimi durduramadan okudum. Bu kitap mükemmel unsurlara sahip: Gerilim,eylem ve tabii ki romantizm.
Ve tabii ki kitabın bazı sahnelerinde 'Çok mu sıcak oldu ne?' :)'
*
Okuyucunun coşkulu olması çok doğal kitapları insanda aynen böyle bir etki bırakıyor :)
Çekilişimiz aşağıda :)



a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder