2 Şubat 2015 Pazartesi

Kör Talih-Müjde Aklanoğlu

Yazar: Müjde Aklanoğlu
Yayınevi:Parola
Sayfa Sayısı:719
Tür:Aşk,romantik Komedi
Seri Sıralaması:1
(2.Kitap çok yakında bizlerle)
***
Çok çok eğlendiğim bir kitaptı. Fantastik sever bir insan olmama rağmen bu kitabı çok sevdim çünkü kitapta kendimden kesitler buldum mesela kızımız sivri dilli :D Hazal da tıpkı benim gibi huyunu kabullenmiş bu durumun gayet farkında :) Arda ise kibar mı kibar tatlı mı tatlı kör bir ceo.Tanışmaları oldukça güzel ve komikti. Yani hikayemiz hırçn asistan Hazal ve  sakin başarılı ceo Arda arasında geçiyor. Ardanın kör olması benim için ciddi bir şok oldu. Hiç beklemiyordum.Bu yüzden devamını daha da çok merak ettim.Ardanın geçirdiği kaza kör olmasına sebep oldu ama hayatının bitmesi anlamına gelmedi, o çok başarılı bir ceo. Onun bu hayattaki başarısı bence kendini umutsuz gören bir çok gence umut verebilecek bi şey.
***

İkili arasındaki diyaloglar mü-kem-meldi. Eski türk romanlarındaki keyfi aldım. Bu da benim için başka bir sürpriz oldu. Eski türkçe beklemiyordum ve çok hoşuma gitti.
 Artı kitabın kalın olması çok güzel bir şey.Ben kalın romanları severim heme bitmezler diye. Fakat kitap çok akıcıydı hemen bitti :( Kaçınlmaz olan aşkları okuyucuyu alıp götürür cinstten akıcı bir dili var yazarın. Keşke ikinci kitap hemen çıkmış olsaydı.
.Minnak bir alıntı da ekleyeyim millet.

"Kararını değiştirebilirim."
"Bunu nasıl yapacaksın?"
"Seni baştan çıkarabilirim."

Sonu öyle bir yerde bitti ki!!!! 
Türk filmi gibiydii! Tadı damağımda kaldı. İkinci kitabı heyecanla bekliyoruum!
 Yazarın diğer kitaplarını çoktan sipariş ettim yolda geliyorlar en yakın zamanda kavuşacağım!!
sevgiler :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder