10 Ağustos 2014 Pazar

UMUTSUZ-Colleen Hoover

Orijinal adı:Hopeless
Yazar:Colleen Hoover
Yayınevi:Epsilon
Çevirmen:Kübra Tekneci
Sayfa Sayısı:425
İndirimli Satın Almak için Tıklayın

Hey Hey hey nasılız bakalım? Tatil nasıl geçiyor?
Bol kitaplı geçiyordur umarım!Şahsen ben okuyabilidğim kadar okumaya çalışıyorum.
Ve son okuduğum kitaplardan biri de bu
Umutsuz!
Aman Tanrı'm! mukemmel bir kitaptı.
Bir oturuşta bitti be bittiğinde hiç üzülmedim çünküü sırada yeni bir umut kitabı var.
Yazarın diğer kitabına gözlerimde yanıp sönen kalplerle bakmaya başladım bile.
Bir an önce okumak için sabırsızlanıyorum.Kitabın arka kapağının içiyle ilgisi yok!
Ben gayet normal bir gençlik romanı bekliyordum alışılmışın dışında inanılmaz bir roman buldum karşımda!
Colleen Hoover da artık vazgeçilmezim dediğim yazarlardan biri oldu ınanılmaz harika yazmış ya nasıl anlatsam ne etsem bilemedim.
Öncelikle kurgu harikaydı kitabı okurken resmen olayların içine çekiliyorsunuz ve bittikten sonra da günlerce etkisinde kalıyorsunuz Genç-yetişkin romanı olduğunu da göz önünde bulundurarak iki gencin yaşamlarının nasıl kesiştiğini filan anlatacagını düşünmüştüm ama yazar beni resmen şok etti.Romanın ilerleyişi boyunca büyük bir şaşkınlıkla sayfaları çevirdim ve finalinde resmen kalakaldım!Sürprizlerle ilerleyen ve beni bir kaç kez ağlatan yoğun bir kitaptı.
Tekrar okumak istiyor muyum?
Evet!
Bu yazarın diğer kitaplarını da okuyacak mıyım?
Kesinlikle evet!
Umutsuz kelimesine yüklenen anlama ayrı bir bayıldım zaten.
Ben duygusal romanları okumayan biri olarak bu romana bayıldım ya!
Çok tatlı ve güçlü karakterlerin olduğu harika bir romandı.!
Hele Sky o kadar güçlü bir karakter ki ona resmen bayıldım!Güçlü kadın karakterleri kim sevmez ki??Holder da sevdi.Ben de bu ikisini sevdim :D Bu böyle gider :D
Sonuç olarak ALIN,OKUYUN!
5puan (5 üzerinden)
sevgiler :)
(okuyun ha)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder