28 Mayıs 2013 Salı

Kendimden Geçiyordum Uğradım



Yazar:Mine sota

Yayınevi:Carpe diem!


Sayfa Sayısı:188


kitabın arka kapağındaki bazı yazılar şöyle


Tın tınn tınn!!

Dikkat!Kayıp ilanı
Konya yerine Kenya uçağına binip Hanya yı görenlerin...
'Şu binanın girişi nerden?! diye sorduğu kişinin 'yandan' demesi üzerine dayanamayıp!Amaaannn yandann altmışş,yetmiş' diye göbek atanların...


'Sonunda uzaydan dünyaya şemsiyeyle atlayacam o olacak haa' diyenlerin...

Düğününde halay çekerken,tee Bulgaristan sınırına geldiğinin farkında olmadan hala 'teyy teyy!' diye bağıranların..

Vee..

Karşılıksız iyilik yaptığı için 'Vayy ebayiler!' denen insanlara 'Vay en iyiler'dedirten 'İNSANLIĞIN'...
'Mine kardeş bizi de yaz'diye verdikleri sipariş üzerine yazılmış..
'Ben bildiğimi okurum kardeşim' diyenlere 'Bildiğini okum BU KİTABI OKUU!' diyen bir adet kitap bulunmuştur.
Bu kitabı görenlerin veyaz görmezden gelenlerin'İNSANİYET NAMINA''okuyup duygulanarak 'Üff!'lemeleri,sonra da 'Ohh be!' İşte budur ya,kehkehkeh!' diye gevrek gevrek gülmeleri 
önemle rica olunur

Kitabı okurken hem hahahahaha diye güldüm hemde ağladım bazı yerlerinde :(

Kitap o kadar akıcı ki yolculuk sırasında(3 saat) de bitirdim :)
Bazı yerlerinde o kadar güldüm ki çevremdeki insanların tuhaf bakışlarına  şahit oldum.
Yazar insanları o kadar iyi tanıyor ve biliyor ki, bahsedilen karakterlerin hayatınızda olduğuna eminim.Hepimizin hayatında biraz biraz olan olayları öyle güzel ve çarpıcı bir biçimde ortaya koymuş ki !Aaaa evet,aa bak bu da böyle,aha çok doğru' diye diye bitiriyorsunuz kitabı.
Hikaye hastanede asabiye polikliniğinde başlıyor.İşin komik yanı zaten burada ortaya çıkıyor.
Bu güzel kitabı bizlerle buluşturduğu için Carpe diem e ve Mine Sota ya sonsuz teşekürler:)

Bu sevimli komik  kitaba sahip olmak isterseniz 
10 kitaplık facebook çekilişimiz için Burayaa tıklayıınnnn :)  





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder