10 Ocak 2014 Cuma

Av Mevsimi -Linda Howard

Orijinal Adı:Open Season
Yazar: Linda Howard
Yayınevi : Epsilon
Çevirmen: Yosun Akverdi
Sayfa Sayısı : 343
Tür : Romantik,Polisiye

Mini Yorum : Yazarla gözyaşlarını sildiğim gün ile tanısmıstım.Linda hayranı oldugumu av mevsiminden sonra anladım meğer ben yazarı çok sevmiş ve takipçisi olmuşum.Kitabı otobuste okuyordum ve eve gelince yanımda olmadığını farkettim hemen otobus fırmasını aradım bulup ayırdılar :D Ah Linda ölüyordum az daha :D



Pekala mini yorumum pek de mini olmadığı için yorumumu kısa tutacağım :)
Romantik kitap düşmanı olduğumu sanıyordum Lindaya kadar :) Ben romantik kitapları çok yanlış anlamışım arkadaşlar meğer :D Linda nın romantizimi sizi asla sıkmaz,o kadar iyi bir düzeyde tutmustu ki yazar  insanı rahatsız etmıyor.Diğer yandan polisiye kısmı iyi güzel fakat tahmin edilebilir,ama yine de güzel.

^^
Lindanın birkaç romanını okudum ve bir karara vardım.Linda erkek karakterlerini hem polis asker yapıyor yani romanlarda erkekler hep güçlü.Bu güç hem fiziksel olarak hemde otorite anlamında.
Karakterlerın kaba saba olması da ayrı bir komik zaten :D
Av mevsiminde yazar başkahramanımızı bir kütüphaneci olarak seçiyor.Diğeri de polis :D
Kütüphane sorumlusu Daisy hayatından sıkılmış bir kadın,ve dogum gününde bir karara varıyor kendisine bir koca bulacak :D Ama koca bulma arayısları çook yanlış olaylarla çatışacak.Kadın ticareti :( Kitabı okurken bol bol saydırdım pisliklere sizde sövün :D
Dostum bu kitap bir komedi! 
4 puan(5üzerinden) 
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder