12 Ocak 2014 Pazar

Tammara Webber- Kolay


Orijinal Adı: Easy
Yazar: Tammara Webber
Yayınevi : Epsilon
Çevirmen : Özge Burçak Aydınalp
Sayfa Sayısı : 376
Tür : Genç-Yetişkin

Mini Yorum : Eğer derslerden beyniniz şişmişse artık yeter modundaysanız Kolay ı okumanızı öneririm :)
 Fizik finalim öncesinde bile büyük bir mutlulukla okudum kendisini :)


Evet,uzun bir aradan sonra fantastik roman dışında bir roman okuyabildim :D Gönül isterdi başkahramanlarımız kelebek adamlar filan olsunlar ama işte bu roman böyle normal bir gençlik romanı.
Ama çok güzel!Çıktığı günden beri aklımdaydı bu roman,hatta beni seç romanı ile ikisi rüyama girmişti :D
uzun süre bekledim kendisini en sonunda kavustum ve hemen bitti :'(

^^
Üzülmeyin kendisi seriymiş :D henüz türkiyede yayınlanmadı fakat gelecek :)
Tanıtımlarını okuyunca nedense ikinci romana kızacakmısım gibi geldi ama bekleyip göreceğiz.
Şahsen serileri çok sevdiğim için kolayın bir seri olacagını öğrenince mutluluktan öldüm !
Kitaba gelince çok güzel bir gençlik romanıydı.Baş kahramanımız Jacqueline gayet sakin bir kız :)
Kitap boyunca birçok şaşırtıcı,insanları dehşete düşürecek olayları soğuk kanlılıkla karşılıyor.
Kitapta can sıkıcı bir çok konu işlenecek, taciz,tecevuz ve cinayet.
Spoi vermek istemediğim için ayrıntılara girmıyorum fakat sinirleneceğiniz ama çok sevineceğiniz yerler olacagını düşünüyorum hele sonu :D söylemiyoruum okuyup öğrenin dostlar :)
Kitabı sevdim! 
4 puan(5üzerinden) 
Sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder