29 Ocak 2014 Çarşamba

Mefisto Kulübü-Tess Gerritsen

Orijinal Adı : The Mephisto Club
Yazar : Tess Gerritsen
Yayınevi : Doğan kitap
Çevirmen : Boğaç Erkan
Sayfa Sayısı : 321
Tür : Polisiye

Mini yorum: Ezelden beri bir tess gerritsen hayranıyım.Yazarın ilk olarak cerrah sonra çırak ve sonra bu seriden bağımsız olarak yazdıgı hasatı okumustum ve ba-yıl-mıs-tım.Üç büyükler diyorum tess stephen kıng ve Anne rice. Rizolli-ısles serisinin devam kitabı olan mefisto kulubu bizi dünyanın en karanlık varlıgına götürüyor,şeytana. . .


Diğer kitapların aksine dedektif rizzoli ve doktor ısles bu romanda katille değil de şeytanla uğrasıyorlar.
Tabii bu da romanı daha fazla merak etmemi ve sevmemi sağladı öte yandan roman,serinin diğer kitaplarının aksine daha az aksiyonlu geçti.Ben ne bekliyorsam artık :D
Bu romanda kahramanlarımız şeytanın en eski halıyle uğrasacaklar yer yer Lilith in de bahsedildiği romanda
cinayetın birçok çeşidine rastlamak mümkün.

^^
Bu kitapta hem beni hem de Rizolliyi şaşırtan bir olay olacak :D Maura nın pedere aşık oldugunu biliyoruz.
Olaylar hiç hiç tahmin edilmeyen bir şekilde gerçekleşecek,gerçekten ne olacak çok merak edıyorum  bu yuzden sonraki kitap ruh koleksıyoncusunu en yakın zamanda okuyacagım.
4 puan ( 5 üzerinden)
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder