1 Şubat 2014 Cumartesi

Şimşek Hırsızı-Rick Riordan


Orijinal adı: The Lightning Thief
Yazar : Rick Riordan
Yayınevi : Doğan Egmont
Çevirmen : Kadir Yiğit Us
Sayfa Sayısı : 363
Tür : fantastik,genç,macera

Mini Yorum: Kitabından önce filmini izlememe rağmen kitabını okuyabildiğim nadir kitaplardan biri.Sanırım en son açlık oyunlarında kitabı okurken benzer bir tat almıştım.Kitabı benden önce kardeşim okudu ve beyfendi sonunu söylememek için büyük bir savaş verdi :D 

Fantastik kitaplara olan aşkımı bloga şöyle bir baktığınızda anlayabilirsiniz buna rağmen rick riordanla tanışmam nedense uzun zamn sonra oldu :) Filmi sayısız defa izlemiştim-sevdiğimm filmleri tekrar tekrar izlerim-ama kitabını bir türlü okuyamamıstım.En sonunda dedim ki tüm seriyi almalısıın ve aldım hatta rickin olımpos kahramanları serisini de aldım blogda sanıyorum sırayla yorumlayacagım çok geçmeden :)
aslında hemen bitmesin istiyorum ama çok merak ediyorum ve bu yuzden kendımı tutamayıp diğer kitapları da okumaya başladım :D
^^
Gelelim hikayemize,yunan tanrılarını çok ama çok severim nedendir bilinmez küçüklüğümden beri onlaral ilgili kitapları okur filmleri ezberleyene kadar izlerim.Büyük bir mutlulukla söyleyebilirim ki kitapta yunan tanrılarından hiçbiri atlanmamış,tüm bilinen ve bilinmeyen hikayeleriyle olimpos karsınız.
Bas kahramanımız Percy  bu yunan tanrılarından birinin oğlu,yani kendisi bir melez yanii yarı tanrı!
Ee melez olmanın güzel yanları oldugu gibi kötü yanları da var,canavarlarla uğrasmanız gerekıyor,çünkü melezler güçlüdür ve canavarlar güçlüleri sevmez!
5 puan (5 üzerinden) 
sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder