2 Şubat 2014 Pazar

Canavarlar Denizi-Rick Riordan


Orijinal Adı: The Sea Of Monsters
Yazar : Rick Riordan
Yayınevi : Doğan egmont
Çevirmen: Kadir yiğit us
Sayfa Sayısı: 281
Tür: Fantastik,genç,macera

mini yorum:Sanırım bu serinin başına hep aynı olay gelecek :) yine filmini izledim kitabını ardından okudum ve çook zevkliydi,zaten film ile kitap birebir aynısı değil,aksine çok farklılık var yani filmini izleyenler lütfen kitabını okuyun aradaki farkı göreceksiniz :)

Benim canım melezlerim başka bir maceranın içindeler!Bu kez kahramanların başına hiç beklenmedik olaylar gelecek!İlk kitapta pami bulmaya giden kıvırcığın geri dönmesi harika birşey!Bu bir spoi değil çünkü kitabın kağagında zaten üçü de var :D kıvırcıksız nasıl bir percy kitabı olacak diye kara kara düşünürken dayanamayıp filmini izledim ve amanın kıvırcıgı gördüm ve tabii ki hemen kardeşime kıvırcıgın ne işi var burda dediğimde ablaaa kitabıı oku dedi ve film biter bitmez kitaba başladım iyi ki başlamışım mükemmeldi!
^^
Percy bir çocuk kitabı değil,gençler yetişkinler isteyen herkes okuyabilir.çünkü kitaptaki olaylar çocukca ya da saçma değil aksine benim gibi tuhaf ınsanları acep var mı yahu böyle diye düşündürecek şekilde ciddi :D
Yani çok gerçekçi,olayların günümüzde geçmesinin de bunda payı var tabii :)
 5 puan(5üzerinden) 
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder