3 Şubat 2014 Pazartesi

Kara Melek-Linda Howard


Orijinal Adı:Death Angel
Yazar: Linda Howard
Yayınevi: Martı
Çevirmen:Sonat Ece Kaya
sayda sayısı: 400
Tür: Romantik,polisiye

mini yorum:Her linda romanını okuduğumda en iyisi bu diye düşünüyorum ama yazar beni her seferinde şaşırtıyor mükemmel bir kitaptı,bir oturuşta bitti ve gerçekten yazarın hayal gücüne aşık oldum!


Linda romanlarına aşık olduğumu bilmeyen var mı?Yazar her romanında olayları öyle ilginç noktalara getiriyorki şok oluyorum.Bu romanında da her linda romanında oldugu gibi roman ilerleyene kadar esas erkek kahramanımızı tanıyamadım :D yani insan bilemiyor acaba kim çıkacak diye düşünüyorum okurken :D ve kalbimden geçen kişi başkahraman çıkınca mutluluktan ölüyorum :D bu kişi genelde kiralık katil polis ya da eski asker filan çıkıyor ama! :D ah linda!
^^
Orijinal adından da anladığımız üzere aslında kitabımız ölüm meleği :) ama kara melek demişler aslında çok da fark etmıyor ama kitabın adını anlayabılmek ıcın  sonlarına kadar gelmeniz gerek :)
Yine linda yine olaylarr.Bu sefer kızımız mafyanın metresi ama fırlamanın teki.Aklına hastayım Andrea!
Esas adamımızı söylemeyecegım çünkü spoi olur ama insanı şook ediyor,en son okudugum linda oldugu ıcın yıne en iyi linda oldugunu düşünüyorum :D
5 puan(5 üzerinden) 
sevgiler :)

1 yorum:

  1. Merhaba
    Bundan böyle bu güzel bloğun takipçisiyim. Ben de bloğuma beklerim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil