4 Şubat 2014 Salı

Cehennem Taşı-Elle Casper


Orijinal adı:Afterlight
Yazar: Elle Casper
Yayınevi : Olimpos
Çevirmen :Kıvanç Badur
Sayfa Sayısı :367
Tür : yeni yetişkin,macera,fantastik
Mini Yorum: Canlar herne kadar belirtilmese de bu roman kesinlikle bir yetişkin romanı :) gençlerde okuyabilir ama.Öte yandan eğer açık unsuruna kafayı takmazsanız harika bir kitaptı anlatımı mükemmeldi :)vampilerim geri döndü!


Fantastik manyağı ben yine eline mükemmel bir fantastik kitap geçirdim :) ve kara mürekkep günceleri gerçekten çok ama çok güzeldi.Baş kahramanımız alışılmışın dısında kendi kendine yetebilen güçlü boks yapan kaslı baklavalı uzun 25 yaşında bool bol dövmeli ki zaten dövme dukkanında çalışan küfürbaz  gothic ilginç giyimli ama bir o kadar sevgi dolu harika bir kız! Çok da duygusal kızımız.evet sert görünümlü ama o görüntünün altında aşk dolu bir genç kız efendim.
^^
Vampir romanı okumayı özlemişim ve evet bu seri kesinlikle bir vampir romanı.O kadar güzel anlatılmış ki vampirler hem korkunc hemde kusursuzlar ama ölümcül hallerine dönüştüklerinde yüzleri değişiyor dişleri uzuyor yırtıcı yaratık oluyorlar :D ama sorun yok onları sevıyoruuzz.Elle jasperin anlatımı mükemmel gerçekten çok sevdim vampirleri bana tekrar verdiği için kendini daha da çok sevdim ve romanı isterseniz bir oturusta okuyabılırsınız akıcı bir roman,serinin diğer kitapları da bende varr :D yani en kısa zamanda okuyacagımm!

5 puan(5 üzerinden)
 sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder