15 Şubat 2014 Cumartesi

Kankamdan gelen hediyeler!


























ŞU KİTAPLARIN GÜZELLİĞİNE BAKAR MISINIZ!
Kitap İklimi blogunun sahibi benim biricik en hasından kankam bakıın bana neler gönderdi.Saplantıyı göndereceğini biliyordum çünkü almayayım diye haber vermek zorunda kaldı :D eheheh :D
Ama yanındaki sevimli mi sevimli kitabı hiiç beklemıyordum :D postayı elime aldım tabii uçuyorum çünkü saplantıyı ilk çıktıgından beri okumak istiyordum ki Pınar'ıım bunu çok iyi biliyor-çünkü o benim kankiim-
bir baktım paket ağır.Bir çevirdim ki amanın ne göreyim!Şoklardayım!İlk öpücüğün büyüsü!Pınar ne zaman bana birşey yollasa eklerle gelir zaten bunu beklemem gerekirdi aslında :D İstanbul sahaf festivaliyle ilgili postumda ne demek istediğimi anlayacaksınız :)
^^
Kitapları okşayıp sevdikten sonra kitaplıgıma yerleştirdim ve bir de baktımki annem saplantıyı ele geçirmiş :D
Bende ilk öpücüğün büyüsünü aldım elime :D pekiyi pekgüzel görünüyor!Kankim ilk öpücüğün büyüsünü okumuş çok da beğenmiş yorumu için buraya tık tık.
Ayrıca ayraçlarımı da çok sevdim şeytanın çırağı kitabını okumuştum ama ayracı yoktuu!
Ben bu bloggerı da hediyelerini de çot seviyom yah! <3

5 yorum:

  1. Yaaa utandım ama şimdi neden yazı yazdın ki. Çok bir şey değil zaten. Siz keyifle okuyun o yeter bana :D Annene benden selamlar :D

    YanıtlaSil
  2. Unutmuşum sorrry bende seni seviyorum kankam :*

    (Şu kodlama şeysini kaldırsana oğlum iki yorum çiziktiricez ayak yapıyor kod falan :D)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.s. fındıık annemde sana söylüyoor :D
      ne çok birşeyi değil?daha ne göndereceksin be! bunların değeri bende ölülemez <3
      kodlamayı bir araştırayım inşallah bulurum güzel birşey :D

      Sil
  3. Hediye olarak kitap almak kadar güzel bir şey yoktur sanırım, iyi okumalar :)
    Saplantıyı okuduktan sonra yorumunu içeren bir post atarsan çok sevinirim, pek çok yorum yapıldı o kitapla ilgili ama bir de senin yorumunu okumak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için çok teşekkürler!
      saplantıyı okumak için sabırsızlanıyorum,dediğiniz gibi çok yorum yapıldı bakalım kaç puanlık bir kitap :) :)

      Sil