25 Şubat 2014 Salı

Adalet-Linda Winstead Jones


Orijinal Adı:RAINTREE-Haunted
Yazar : Linda Winstead Jones
Yayınevi:Harlequin
Çevirmen: Zeynep Arda
Sayfa Sayısı :222
Seri Adı: Raintree
Seri Sıralaması :2
Tür:Fantastik,romantik,yetişkin


 Mini Yorum:Bu benim linda winstead jonesun okudugum ilk kitabı ve son olacagını hiç düşünmüyorum.İlk kitap cehennemi okuduktan sonra bu onun kadar iyi olabilir mi diye düşünüyordum çünkü yazarı daha önce hiç okumamıştım.Artık biliyorum yazar çok güzel yazıyor :D diğer kitaplarını türkçe bulamazsam bile ingilizce okuyacagım kararlıyım :D


Raintree!Dostum hepiniz ayrı harikasınız yaa!Danteden sonra bir raintree en fazla ne yapabilir filan diye düşünüyordum :D Gideon Raintree yıldırımlarla oynayınca sorumun cevabını aldım!Kendini iyi hissetmediği zamanlarda kumsala gidiyor yıldırımlar birbiri ardına vucuduna saplanıyor o da mutku bir şekilde evine dönüyor!Gözünüzün önünde nasıl bir karakter canlandı bilemem ama ben size anlatayım,top sakallı bronz tenli bir uzaylı.Evet belki de raintree ler uzaylı değildir ama biri yıldırımla oynayan diğeri ateşle oynayan iki kardeşe ne denir yani?Kesinlikle uzaylılar :D
^^
Gideon bir dedektif!Yani roman aynı zamanda polisiye tarza da kayıyor hafiften :D ve birde Hope Malory var ki sivri dilli güçlü bir dedektif ve evet romanımızın iki aşık karakteri hope ve gideon :D
Yer yer insanı güldüren genelde meraklandıran oldukca keyifli güzel bir hikayeydi son kitabı merakla bekliyorum en yakın zamanda okuyacagım:) Yazarın kalemini de çok sevdim!
5puan(5 üzerinden) 
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder