1 Mart 2014 Cumartesi

Cehennem-Linda Howard


Orijinal Adı: RAINTREE-İnferno
Yazar: Linda Howard
Yayınevi: Harlequin
Çevirmen:Zeynep Arda
Sayfa Sayısı :223
Seri Adı : Raintree
Seri Sıralaması : 1
Tür:Fantastik,romantik,yetişkin



 Mini yorum: Bitanecik kankam Pınar 'ın yolladığı hediyelerden biri olan cehennemi sonunda okuyabildim,mükemmeldi!Tabii linda yazarda mükemmel olmaz mı?Ve artık yeni bir linda favori karakterim oldu o da Dante Raintree!gerçi kara melekteki simon hala favorim sayılır!karar veremıyorum !


İlk harlequin romanımı sanıyorum ortaokulda okumustum çok eğlenceliydi fakat adını unuttum :)
Bu ikinci harlequnim ve gerçekten çok çok güzeldi.Aşk romanlarından kaçındığımı beni tanıyan ya da takip edenler bilirler fakat polisiye ya da fantastik aşk romanlarına karşı koyamıyorum!Özellikle lindaya.
Bu romanda Linda fantastik alanda da ne kadar başarılı oldugunu gösteriyor bizlere.Kitap 500 sayfa olsa gık denmeden okunur.Gelelim kitabın içeriğine.Ben onlara uzaylı diyorum çünkü yani bence uzaylılar,sonucta özel güçleri kendi sığınak dedikleri bir yurtları var,ama aynı zamanda senin benim gibi insanlar :)
Raintree halkının kralı Dante Raintree romanımızın baş erkek kahramanı :)
Kendi halinde birtakım özel güçleri olan Lorna clay romanımızın baş kadın kahramanı.
Dante Cehennem adlı kumarhanenin sahibi bir gün dikkatini her kagıt oyununda kazanan kızıl saçlı bir hatun çekiyor ve kızın odasına getirilmesini emrediyor.Lorna lay herşeyden habersiz,hile yapıp yapmadıgının bile farkında olmayarak,odasına çıkarılıyor :) Ve karakterlerimiz birbirlerine bakakalıyorlar!!!
^^
Her iyinin bir de kötüsü vardır tabii,Ansaralar Raintreelerin düşmanı.Yüzyıllardır süren bir savaş var aralarında,zaten Dante Lornayı tanıdıgında inanılmaz çok şaşırıyor özel güçleri var ama bir raintree değil,o zaman olsa olsa bir ansaradır diyor :D olay burada başlıyor.Bol koşuşturmalı bol esprili inanılmaz güzel bir fantastik aşk romanı ama sonu yok :D sonunu anlayabilmek için farklı yazarlar tarafından yazılan serinin devam kitaplarını okuyacagım :)
5puan (5 üzerinden) 
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder