2 Mart 2014 Pazar

Kara Gönülçelen-Gena Showalter


Orijinal Adı:Lord Of The Vampires
Yazar:Gena Showalter
Yayınevi: Harlequin
Çevirmen:Alperen Çelik
Sayfa Sayısı :224
Seri Adı: Royal Hause Of Shadows
Seri Sıralaması :1
Tür: Fantastik,yetişkin,romantik


Mini Yorum:ben bu kitabı çook sevdim.Gena ile ilk tanışmam bu kitapla oldu.Yazarın karanlıgın efendileri serisini biriktirmeye başlamıştım fakat zaman bulamıyordum bu kitap benim için güzel bir başlangıç oldu.diğer kitaplarını hemen okumalıyım!Ve vampirler sizi seviyorum!


Vampirlerin dünyasına hızlı bir dönüş süper oldu benim için :) Onları bu kadar özlediğimi bilmiyordum.Onca o okudugum fantastik karakter arasında vampirlerin yeri nedense bende apayrıdır.Kitapta vampirimizin adı Nicolai.Yaramaz kana susamıs zevki sefayı seven bir vampir.Ta ki kaçırılıp satılana kadar.Onu satın alanlar da Nicolaiye kan büyücüsüyle birleşip hafıza büyüsü yapıyorlar ve hayatına dair herşeyi unutuyor :'(
Bu onun iin çok kötü çünkü Nicolainın ailesinin trajik ölümünden sonra tahta oturması gerekıyordu fakat onu kacırıp hafızasını silince,intikam duygusu da beraberinde gidiyor kalan son büyüsüyle kendi dünyasından bizim dünyamıza sinyal gönderiyor ve Jane Parker adında bir bilim insanına ulaşıyor :D
^^
Çok zevkli bir anlatımı vardı kitabın yer yer sinirlenıyorsunuz tabii.Çünkü genanın inşaa ettiği dünyada iyi tatlı huylu karakterler oldugu gibi pislik karakter de çok :D hele iki tane kız kardeş var kii tam dayaklıklar arkadaşlar :D serinin devam kitabı nicolainin kardeşleriyle ilgili olacak sanırım.Ee ne diyebilirmki heepsini okuyacagım :D eklemek gerekırse yer yer mantık hataları vardı :) örneğin ışınlanma cihazının bir  gecede icat edilmesi filan :D enteresan yani ki aslında niye şaşırıyorum ki,vampirlerin dünyası yani :D
4 puan(5üzerinden) 
sevgiler :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder