3 Mart 2014 Pazartesi

Çıplak Ölüm-Nora Roberts


Orijinal Adı:Naked İn Death
Yazar: Nora Roberts
Yayınevi: Epsilon
Çevirmen: Akın İnsel
Sayfa Sayısı:308
Seri Adı: Eve Dallas Polisiyesi-Ölüm Serisi
Seri Sıralaması:1
Tür:Polisiye,romantik


Mini Yorum:Ölüm serisinin ilk kitabı olan çıplak ölümü çook uzun zamandır arıyordum fakat bir türlü bulamıyordum çünkü basımı tükenmişti.O kadar çok siteden sipariş verdim ve ulaşamadımki artık hevesim kırılmaya başlamıştı bunun üzerine sahafıma gittiğimde bu kitabı arıyordun dimi sana ayırdım demesine ne kadar şaşırdıgımı siz düşünün.


Polisiye tarz romanları inanılmaz sevdiğimi söylemişmiydim?
İçinde aşk olsun olmasın inanılmaz çok severim,romantik polisiye romanları linda howard ile sevmeye başlamıştım nora robertsın ölüm serisini inanılmaz merak ediyordum.Sonunda buldum ve okudum.
Yazarın kalemi gerçekten çok kaliteli.Polisiye ayarını düşürmeden romantiklik katabilmesi gerçekten de takdiri hak ediyor.Karakterimiz eve dallas sivri dilli zeki güzel ve kaliteli bir polis.Erkek karakterimiz ise Roarke.Hem zengin hem yakısıklı hemde iyi kalpli!Yani eve daha iyisine denk gelemezdi :) Sanırım ilk kitap bu iki ölümsüz karakterin birbiriyle tanısmasını konu aldıgı için bende ayrı bir yeri olacak :)
^^
Kitaba adını veren çıplak ölüm çok anlamlı :) Kitabı okursanız dediğimi anlarsınız :)
Kitap çok sürükleyici ve tahmin edilemezdi.Yani ben biraz düşünmüştüm fakat emin olamamıştım beni şaşırttı.İkinci kitabı bir an önce okumalıyım!Neyseki bende var :D hahayt
Kitap İklimi blogunun sahibi canıım pınar bana bu seriyi anlatmasa,önermese okuyamayabilirdim!
Okudugum için çok mutluyum,çok uzun süre aradım Allah yardım etti bulduum :D Çok şükür yaa ötekileri de birbiri ardına okuyup roarke ile eve ye doysam mı diyorum karar veremiyorum :D

5puan(5üzerinden)
sevgiler :)

2 yorum:

  1. Kendime aradığım kitabı bulmuşum gibi sevinmiştim ha :D Gözümüz aydın. Yeni baskıyı beklersek işimiz zordu :D Sahafına sevgiler :P

    YanıtlaSil
  2. kızzz hemen aradımki seni!!! :D mutluluktan öldüm yaa :D
    ben okudum ya artık epsilon yeniden basar :D :D
    benım okumamı bekliyorlardı bence :D

    YanıtlaSil