16 Ağustos 2014 Cumartesi

ARZULARIN ESİRİ-Kresley Cole

Orijinal Adı:Hunger Like No Other
Yazar:Kresley Cole
Yayınevi:Pegasus
Çevirmen:Damla Özlüer
Tür:Fantastik,Yetişkin
Seri sıralaması:1
Sayfa Sayısı:400
Sanırım fantastik ve romantik olan kitaplardan çook hoşlanmaya başladım.
Sevimli mi sevimli yarı vampir Emmaline ve korkutucu güçlü kurtadam lachlain in aşkını anlatan bu romanı bida bida bida okurum yani.
Gece başladım sabah derse gitmeden önce bitirdim.Hatta bitirmedim bu hikayenin bitmesine dayanamam diye son on beş sayfayı okumadım.
Bir ara son onbeş sayfayı okuyayım diyorum ama sanırım hala hikayenin bitmesine hazır değilim.
Kurtadam laclahin vampirler tarafından esir lınıp yüzelli yıl türlü işkencelere maruz kalır.
Bir gün zindanında zincirlere vurulmuş bir halde beklerken bir dişi kokusu alır.
Kurtadamların eşlerini biliyoruz değil mi?Hani bir kez eşleşirler sonra ömür boyu o dişiyle kalırlar.
Lachlahin sonunda eşleştiğini hissediyor seneler boyu süren eşini arama operasyonu sonunda bitiyor.Ama küçük bir sorun var.Lachlahin eşinin kokusunu aldı 
almasına da zincirli bir şekilde yerin altındaki zindandan nasıl cıkıp kıza ulaşacak.
Tabii ki zinciirlerden kurtulabilmek için bacağın kırarak.Amanın dediğinizi duyar gibiyim gerçekten de ilginçti.
Lachlahin yeryüzüne çıkıp eşini bulduğunda bir de bakar ki kız vampirdir.Tabii bu kızı ölümüne arzulamasına engel olamaz çünkü kız onun eşleşeceği hatun.
Günümüzde geçen inanılmaz eğlenceli fantastik yetişkin dünya tatlısı bir romandı.
Sırıta sırıta okunacak türden bu kitapları napıyoruzz?Çok seviyoruuzz.
Kresley cole un bulduğum tüm kitaplarını aldığımı söylememe gerek bile yok
Kresley bebeğim harika yazmışsın çok akıcı king kurguya sahip bir romandı.
Serinin devam kitaplarını aldııım ve en kısa zamanda okuyacağım!
5puan(5üzerinden)
sevgiler :)

2 yorum:

  1. bayırlırım bende fantastik dizilere bu kitapta ilgimi çekti. paylaşım için teşekkürler. çekilişim var beklerim.

    YanıtlaSil
  2. Ben çok ama çok sevdim :)
    Mutlaka katılıyorum hemen :)

    YanıtlaSil