12 Ağustos 2014 Salı

SINIRLARI ZORLAMAK-Katie Mcgarry

Orijinal Adı:Pushing The Limits
Yazar:Katie Mcgarry
Yayınevi:Aspendos
Çevirmen:Tuğçe Nida Sevin
Tür:Genç-yetişkin
Sayfa Sayısı:416
***
Noah ve Echo diyor susuyorum sevgili okuyucular!
Minimini kızıl kafamız Echonun kocaman kocaman sırları var fakat Echoun bundan haberi yok zira o gece olanları hatırlamıyor
tek bildiği uyandığında kollarından başlayarak vucudunun çeşitli yerlerinde yaralar olduğu.
o geceden sonra echo artık hep uzun kollu giysiler giyiyor ve okuldan kimseyle konusmuyo.
Yeni en yakın arkadaşına bayıldım!eski en yakın arkadşı graceye sinir oldum tam tekmelenmelik.
Neyse kızımızın popularitesi düşüyor,insanlar artık onu tuhaf buluyor.
Noah ise anne babasını bir yangında kaybetmiş iki küçük kardeşine bakmak isteyen ama bunu bir türlü yapamayan bir delikanlı.
Yapamıyor çünkü yaşı tutmadığı için cocukları ona vermeyıp koruyucu bir aileye verıyorlar.
Dünyanın en duygusal insanı olduğum için tabii ki kitapta ağladım.Colleen Hooverın umutsuzunda ağladıgım kadar değil tabii.
Sınırları zorlamakta döktüğüm gözyaşı sevinçtendi.Sınırları zorlamakta aglarken alayına isyan modundaydım sevinçle alakası yoktu gerçi belki sonda sevinçten agladım bilemıyorum neyse
Noah ve echonun imkansızlıklara ragmen filizlenen sonra ateslenen askını merak edıyorsunuz dimii?
Etmelisiniz ve okumalısınız.Çok tatlı bir roman kaçırmanızı istemıyorum.
4.8puan(5üzerinden)
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder