12 Ağustos 2014 Salı

SİLÜET-Andrea Cremer

Orijinal Adı:Nightshade
Yazar:Andrea Cremer
Yayınevi:Pegasus
Çevirmen:Aydan Şanlısoy Özbek
Tür:Fantastik,genç-yetişkin
Sayfa Sayısı:461
Seri Sıralaması:1
***
Fantastik edebiyata aşığım.Vampirlere kurtlara ayrı bir aşığım zaten.
Siluet kitabını çıktığı günden beri göruyordum ama bir türlü alamamıştım.
Bloglarda kitabın çok az puan aldığını gördükçe daha da merak ettim.
Çünkü yabancı bloglarda iyi puan almış goodreadsı yüksek bir romanın neden beğenilmediğini merak edıyordum.
Ve kitabı aldımİlk sayfadan itibaren sizi saran inanılmaz akıcı on numara bir kurgu.
Neden beğenilmediğini anlayabilmek için kitabı büyük bir özenle okudum yok bulamadım hata.
Normalde aşk üçgenlerini sevmeyen ben resmen bayıldım çünkü baş kahramanımızın bu konuda yapabileceği birşey yok.
Kızımız Calla  Siluet sürüsünün alfa kurdu ve ilerde diğer sürünün alfası Ren ile 
birleşip kendi sürüsünü yönetecek.
Bu sebeple Ren e birşeyler hissediyor çünkü evlenecekleri düşünüyor ve bir de Reni beğeniyor.
Ama ormanda nöbetteyken Shay adındaki bir insan erkeğinin hayatını kurtarıyor ve
 çocuga kurt formunu gösteriyor.
E tabii ki aşık oluyorlarrr.!!!!
serinin devam kitapları olan Dolunay ve Ayışığı romanlarını aldım.
Bir an önce okumalıyım çünkü inanılmaz eğlenceli bir yerde bitti.
Kitap önerimdir çok begendim,kitabın evet genç-yetişkin romanı olabilir ama fantastik edebiyatı sınıfında değerlendirirsek daha doğru olacağını düşünüyorum.
Yani günlük hayatta hangi kurtkız bir kurtadam ve bir insan arasında kalabilir ki?
Üstelik sürprizlerle dolu edebi ve felsefi yönleri de olan dolu dolu bir romandı!

5Puan(5üzerinden)
sevgiler


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder