30 Ağustos 2014 Cumartesi

Would You Rather Book Tag / Hangisini Seçerdiniz Kitap Mim'i


Herkese merhaba!!
Bayanlar baylar bu benim ilk mim'im!
Sevgili Kitap Tiryakisi blogu böyle bir tag yapmış.
Biricik kankam Kitap İklimi de beni mimlemiş <3
***
Aşağıda 10 soru var. Size iki durum veriliyor ve siz birini seçiyorsunuz. 
Seçtiğiniz durum hayatınız boyunca devam ediyor , diğerini ise yapamıyorsunuz. 
Yani size elma mı armut mu deniyor elma derseniz bir daha armut yiyemeyeceksiniz :) 
Neden o durumu seçtiğinizin kısa bir açıklamasını da yapmanız gerekiyor. 
Yaparsanız da 6 ya da 3 blogger'ı mimliyorsunuz :D
***
Hangisiniz seçerdiniz?
1- Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?
Tabii ki seriler!Bana kalırsa seriler sonsuz olmalı.Karakterlerden asla kopmamalıyız.Ne zaman bir seri bitirsem boşluğa düşüyorum hemen yeni bir tanesine başlıyorum.
2- Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak? 
Erkek yazarların anlatımını sevsem de kadın yazarların anlatımlarına ayrı bir tutkunum.
3- Kitapçıya gidip kitap almak mı, internet üzerinden kitap almak mı?
Tabii ki kitapçıya gidip kitap almak!
Kitapçıya giderim ve tüm gün oradan çıkmam.Hele gittiğim yer bir sahaf ise zamanın nasıl geçtiğini anlamam bile.Saatlerce kitapları inceleyebilirim.İnternette böyle bir şansımız yok malesef.
4- Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?
Hmm.Film olan diyorum çünkü kitaplar dizi yapılınca uzuyor da uzuyor.Kitabın konusunun dışına çıkılıyor bambaşka bir şey oluyor genelde.Ama her zaman değil,bu bir genelleme.
5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?
Haftada 5 kitap diyorum :) Gerçi sınav haftamda günde 5 sayfa bile okumam mümkün değil.Sınav haftası dışı için yanıtladım bu soruyu.
6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak? 
Profesyonel bir yazar olmak ki genelde yazarlar iyi birer okuyucudurlar.
7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?
Yeni kitaplaaar!!!!
8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?
Kitap satıcısı olmak!Her gelene kitapları önerir bir de güzel satarım onları.
9- Favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı?
Favori türlerimi okumadan kitap okumak bir hobiden çok bir görev olur bana göre.Ben favori türümde kitap okumaktan yanayım.
10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?
Tabii ki fiziksel kitap kopyaları.E-kitabın düşüncesi bile hasta ediyor beni.Tamam teknoloji gelişti filan da e-kitap??Yani bilemiyorum sanırım eski kafalıyım bu konuda.Kitaplığıma da koyamam üstelik e-kitabı.
***
Son olarak Okuma KöşemAgnes Wood ve Kristal Kitap bloglarını mimliyorum :)

2 yorum:

  1. mimlendin :)

    http://gevezekitapkurdu.blogspot.com/2014/09/zit-kitaplar.html

    YanıtlaSil