21 Ağustos 2014 Perşembe

Yeni Bir Umut-Colleen Hoover

Orijinal Adı:Losing Hope
Yazar:Colleen Hoover
Yayınevi:Epsilon
Çevirmen:Kübra Tekneci
Sayfa Sayısı:374
Tür:Genç-yetişkin,romantik,dram
Blog ve facebook sayfamı takip edenler var ise 'umutsuz' kitabına olan aşkımı biliyorsunuzdur.
Bu hafta umutsuzdaki bir dolu güzel diyalogdan birkaçını seçip alıntılar yapacağım.
Umutsuz biter bitmez yeni bir umut kitabına öyle bir sarıldım ki sanırsınız senelerdir bu kitabı bekliyordum :D
Umutsuz ve yeni bir umut arasında kıyas yapmak gerekirse.Yeni bir umut kitabı daha akıcı daha çabuk okunan bir romandı sayfa
sayısının da daha az olmasının bunun üzerinde bir etkisi vardır mutlaka tabii ama sanki yazar bu kitapta daha profesyonelleşmiş gibiydi.
Dean ile Skyı yeniden okumak çok çok güzeldi.
Bu kitap Deanın sky olmadan önceki hayatından bol bol kesitler içeriyor.
Kız kardeşi Less e neler olduğunu daha net öğrenebildiğimiz kitapta benim yine gözlerim doldu :(
Ve tabii ki sky ve dean ikilimize ne olacağını çok büyük bir merakla bekliyordum ki kitabın sonunda umutsuz kitabında olmayan kesitler vardı.
İkilinin geleceğinden de bahseden son parta ba-yıl-dım.Her ne kadar yakın bir gelecekten bahsetse de
olayların mutlu gidişatı beni çok ama çok sevindirdi.
Ve en sonunda Lessin kardeşi Dean Holder'a yazdığı mektuba da ayrı bir bayıldım.
Ne diyebilirim ki Colleen Hoover mükemmel yazıyor.
5Puan(5üzerinden)
sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder