24 Haziran 2013 Pazartesi

Katran Karası--Güneş Demirel




Yazar: Güneş Demirel
Yayınevi: Olimpos 
Sayfa sayısı: 431 


Bir kitap bu kadar harika olabilirdi
Ne vardı bir günde bitirecek 
Karakterleri şimdiden özledim.
Özgürün ya da Yağmurun cep numarası olsa hemen arasam desem ki 'sizi seviyoruuummmm' olmaz mı???
Belki Suna yı ararım biraz dertleşmek ya da gülüşmek için..

^^

Kitap hem bir kadının hemde bir erkeğin ağzından anlatılıyordu.
Güneş Demirel..
O kadar güzel yazmışsın ki..O akıcılık o net duygular.
Nasıl da iki cinsiyeti bu kadar başarılı anlatabilmişsin.
Amann! Nasıl da boşluğa düşüverdim bitince.
Tamam bazı kitaplar tadında kalmalı.Ama bu kitap seri de olabilirdiiiii!!!!

^^

Bir aşk bu kadar berrak olabilir mi?Bu kadar başlaması zor ama bitmesi olanaksız.
Beni en çok etkileyen şeylerden biri de karakterlerimizin mühendis olması sanırım
O bol koşturmalı hayat.


YAAAAA BAYILDIMMM KİTABAA!!

ipucu vermek istiyorum lütfen sadece okuyunn...
^^
Yazara ve Olimpos Yayınlarına binlerce teşekkürler..




Katran Karası 

Ben neredeyim, kimim, unutmam an meselesiydi... Kelimelerle tarif edemezdim, kalbim yerinden fırlayıp onun kalbini yakalayacaktı neredeyse... Sevmek ne garip şey... Alıp yüreğime bassam ya da öpsem doyar mıyım? 

Hayatı koca bir bilmece olarak görenler için nefes aldığımız her dakika aslında bir sürprize kapı aralar. O sürprizler bazen neşe bazen hüzün getirir bize.Aşk da o sürprizlerden biridir. 

Katran karası gecelere yatar, ansızın açan pırıl pırıl güneşli sabahlara uyanır insan. Yağmurun hayatına basit bir top darbesiyle giren Özgür, kalbi aşkla çarpan bir adamın bir kadının hayatına nasıl sürprizler taşıyabileceğinin kanıtı adeta. Can dostu Sunanın güvenli limanına sığınmış, kendini fazladan her türlü duyguya çok erken kapamış, gelecekten çok geçmişe bakarak yaşama yanılgısına kapılmış bir kadının adım adım yüzünü nasıl da aşka, sevgiye çevirebileceğini anlatan böyle hayatlar da var dedirten bir roman...

Edebiyatın genç ve güçlü kalemi Güneş Demirel yine en sahici duygularımızla yüzleşmemiz için sayfalar dolu süren bir serüvene davet ediyor bizi...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder