15 Ocak 2014 Çarşamba

Can Dostumun Yolculuğu- W.Bruce Cameron


Orijinal Adı: A Dog's Journey
Yazar: W .Bruce Cameron
Yayınevi: Yabancı yayınları
Çevirmen: Seda Çıngay
Sayfa Sayısı : 382
Tür:Macera

Mini Yorum:Serinin ilk kitabı gibi bende büyük bir etki bıraktı bu kitap.Gerçekten çok duygusal bir kitaptı.Calculus dersime dakikalar kala elimden düşürmeyip hüngür hüngür ağlayarak okudum bu kitabı. . .Tebrikler bruce gerçekten bir sevgi romanı :)

İlk kitaptan daha fazla sevdim.Duygusal kitapları okumamama rağmen bu kitabı okudum ve tekrar tekrar okumayı düşünüyorum.Aslında ilk romanda söylediklerimden daha farklı şeyler söyleyemeyecegım.Sadece ilk romanda bu kdar üzülmemiştim çünkü hep biliyordumki ikinci kitap vardı ama bunda kahramanımızın yolculugunun tamamlandıgını öğrendim :(

^^
Kitabı uzun seneler saklayacagım,hayvan sevgisi aşılamak için bundan daha iyi bir kaynak olamaz gerçekten zekice yazılmıs bir korku büyük bir sevgi akışı var bu romanda.Ben zaten ağlak bir okuyucuyum acaba birtek ben mı boyle etkılendım dıye merakla gezinirken okuyucu yorumlarından herkesı ağlattığını gördüm.
Sevinç gözyasları diyebiliriz ama buna,yazar ölümü bile o kadar sevgi dolu bir biçimde tanımlamış ki şok oldum :) Sanki ölüm birşeylerin sonu değil de başlangıcı gibi anlatmıs,gerçekten de öyle.
Sonuç olarak bu kitabı okuyun,okutun :)
İnanılmaz sevimli bir kitaptı! 
4.7puan (5 üzerinden) 
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder